Házhozszállítás

Szállítás és tudnivalók

1.1. Rendelés leadása

– Válaszd ki a megvásárolni kívánt terméket és helyezd a kosárba.

– A KOSÁR TARTALMA gomb megnyomásával áttekintheted a
kiválasztott termékek listáját.
Itt változtathatsz a mennyiségen illetve törölheted a terméket.
– A TOVÁBB gomb megnyomása után válaszd ki az átvétel és a fizetés módját.
– Majd ismételten nyomd meg a TOVÁBB gombot, ahol utoljára átnézheted a rendelésed, illetve változtathatsz a szállítási címen. A megjegyzés ablakba plusz információt írhatsz nekünk vagy a futárcégnek.
– Ha van KEDVEZMÉNYKÓD-od, akkor azt írd be a
beviteli mezőbe és a „Hozzáadás” gombbal
érvényesítsd azt! A rendszer ezután automatikusan megjeleníti és levonja a nem akciós termékekből a kedvezmény kód értékét. FONTOS, hogy az akciós termékekből ill. a szállítási költségből nem tudunk kedvezményt biztosítani! A forintos kedvezmény 10.000 Ft feletti vásárlás esetén érvényes.
– Amennyiben már regisztráltál oldalunkon és be vagy jelentkezve, akkor a RENDELÉS JÓVÁHAGYÁSA gomb megnyomásával véglegesítheted a rendelésed.
Ha még nem regisztráltál illetve, ha még nem jelentkeztél be, akkor a gomb megnyomásával a
regisztrációs ill. bejelentkezési oldalra jutsz.
– A regisztrációnál minden *-al jelölt mező kitöltése kötelező. Ellenkező esetben a rendszer nem fogadja el a regisztrációd. Fontos egy telefonos elérhetőség megadása is, amin a futár fog keresni kiszállítás előtt. 

1.2. Szállítási költség

Magyarország egész területén belül súlytól és terjedelemtől függetlenül 1 500 Ft, amennyiben a vásárlás nem éri el a 25 000 Ft-ot.
A házhozszállítás 25 000 Ft-os megrendelés felett INGYENES.

1.3. Szállítás várható teljesítése

A készleten lévő termékek kiszállítását 2 – 5 munkanapon belül tudja cégünk
teljesíteni. A termékek kézbesítése a hét minden munkanapján
folyamatosan történik.

Cégünk a termékeket a DPD (Dynamic Parcel Distribution GmbH & Co. KG)
futárcéggel juttatja el Vásárlóihoz. Amennyiben a regisztrációnál megadott e-mail címre nem kapnál értesítést a csomag helyzetéről, a www.dpdcsomagom.hu portálon ellenőrizheted hol tart a
csomagod.

A csomaginformációs számról érdeklődj ügyfélszolgálatunkon: info@marcziskate.hu

1.4. Fizetés

A termékek kifizetése utánvéttel.
Ebben az esetben a Vevő, a futárnak készpénzben fizeti ki a csomag árát
átvételkor.

1.5. Átvétel

  • Kiszállítás esetén a Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot
    tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi
    elismervényt aláírni. Ezt követően, a hiányosságokra vonatkozó
    reklamációkat nem áll módunkban elfogadni!
  • Személyes átvétel esetén a megrendelt termékeket a Marczi Skate üzletében (1138
    Budapest, Váci út 168. ‘L’ épület) személyesen is át lehet venni külön
    szállítási
    díj és egyéb járulékos költségek nélkül. Hétköznap 10-18h-ig, szombaton 10-13h-ig.

    – Személyes átvétel esetén a webáruházban megrendelt termékek
    vételára a Marczi Skate üzletében kerülnek kifizetésre.
    – A személyes átvétel csak azután teljesülhet, hogyha a Marczi
    Skate ügyfélszolgálata a Vásárlót az átvétel lehetőségéről tájékoztatta,
    és az átvételt és fizetést megelőzően a helyszínen a Vásárló a
    webáruházban leadott megrendelésre hivatkozott.

    – Személyes átvétel esetén készpénzes és kártyás fizetési mód áll
    rendelkezésedre.

1.6. Időintervallum megadása

A szállítócéggel lehetőség van időpont egyeztetésre. A regisztrációnál megadott telefonszámon a kiszállítás előtt a DPD futár keresni fog.

A DPD e-mail értesítési szolgáltatásával a regisztrációnál megadott e-mail címre kapsz egy levelet a
küldeményed felvételi napján, illetve a kiszállítás napján egyaránt. Az
e-mail értesítő tartalmazza a küldemény csomagszámát, utánvét
összegét, feladó, valamint a címzett adatait. Amennyiben a kiszállítás
napja nem megfelelő részedre, az e-mail-ben szereplő link
segítségével a kézbesítés napját át tudod ütemezni másik napra.

1.7. Sikertelen csomagátvétel

Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele
sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy. A küldeményről
ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni.
Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett
időpontban megkísérli a kiszállítást.

1.8. Kiszállítás időintervalluma

A kiszállítás 8 – 20 óra között történik, ezért kérünk,
hogy olyan címre kérd a csomagot, ahol a fenti időintervallumban elérhet
futárunk!

1.9. Elállás joga

Minden Vevőnek a vásárlástól számított 8 munkanapon
belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:

  • Az elállási jog minden  termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy
    bontott, de hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza a
    webáruházhoz.
  • Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült
    termékekre. 
  • Elállásra vonatkozó igényét, e-mailben vagy személyesen kell
    bejelenteni.
  • Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal
    visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldöd vissza a
    terméket, legkésőbb az áru megérkezését követő 5 munkanapon belül
    visszautaljuk az összeget, az általad megadott bankszámlaszámra.
  • A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségekre,
    valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyet a
    megrendelőnek kell viselnie. Valamint abban az esetben, ha a kiszállítás
    ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a termék súlya
    alapján kalkulált kiszállítás költségét is.
  • Abban az esetben, ha a terméket a Vevő használatba vette, a
    webáruház nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt
    visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére. 
  • Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül
    ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően
    keletkezett, a termékre 8 napos cserélhetőséget biztosítunk. Ebben az
    esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
  • Amennyiben rendelésedet a termék kiszállítása előtt, vagy azt
    követően 8 napon belül lemondod, és interneten keresztül fizettél
    bankkártyával vagy előreutaltad a pénzt, akkor a banki tranzakciós
    költségeddel csökkentve utaljuk vissza a bankszámládra az áru
    ellenértékét.
  • A Marczi Skate üzletében személyesen vásárolt árukra nem
    vonatkozik az elállási jog.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet
szövegét itt olvashatod: kattints ide

2.1. Méret csere

– Amennyiben nem felelt meg a választott méret, az üzletünkben található készlet erejéig lehetőséget biztosítunk méret cserére. A méret csere feltétele, hogy a termék átvételétől számított 8 napon belül jelezd csere igényedet ügyfélszolgálatunk felé: info@marcziskate.hu
– Termék cserére csak abban az esetben van lehetőség, ha rendelkezel a sértetlen, használatba nem vett termékkel és tartozékaival eredeti csomagolásban. A visszaküldött csomagba minden esetben helyezd bele az eredeti számlát is.
– A termék visszaszállításának költsége Téged terhel, viszont az új termék szállításának költségét a Marczi Skate fizeti.
– A kellemetlenségek elkerülése végett javasoljuk, hogy amennyiben nem vagy biztos a helyes méret kiválasztásában, írj ügyfélszolgálatunknak: info@marcziskate.hu vagy ahol elérhető, használd a letölthető mérettáblázatot és talpsablont.